2009/02/08

Les taronges Torres

Sóc una persona d'aquelles a les que costa menjar taronges. No és no m'agradin, al contrari, però em costa de menjar la pell de la taronja que separa els grills.

Fa un temps em van recomanar unes taronges d'una casa, les taronges Torres. Me les va recomanar la senyora de la fruiteria dient que eren molt bones. I realment ho són. La pell aquesta és molt mengívola.

Ho sento per la bona dona, però vaig trobar-les també al supermercat del costat un euro el quilo més barates que el que em cobrava ella!

Suposo que aquesta marca, que no em paga res per què li faci publicitat, és igual que tantes d'altres, però com que és la que conec aprofito per a recomanar-les a tothom!

5 comentaris:

Alvar Llobet ha dit...

Amic Miquel!!!! que n'ets de fi ostia!!!! la pell que separa els grills... cullons, si sembles un marquès jajajajajaja i a sobre deixes de comprar a la fruiteria que te les recomana... com deia aquell, No hase falta que te dise nara mas!!!!!

Josep Mª Camprodon ha dit...

Un post molt original. Espero amb satisfacció poder-les degustar molt aviat !!

miquel ha dit...

Amic Àlvar, el dia que vulguis et convido a degustar una suculenta taronja d'aquestes!

Lluís Balasch ha dit...

La millor manera de no trobar la pelleta entre els grills es fer-te un deliciós i vitamínic suc. D'aquesta manera no estaràs condicionat per en Torres i en podràs gaudir allà on vulguis.

Unknown ha dit...

Sóc consumidor de taronges Torres fa uns 10 anys. Si he estat tan fidel és perquè el producte era bo, excelent. Fa cosa de de dos mesos, la taronja ha perdut tota la seva antiga qualitat: segueix el bons sabor, però la taronja treu molt poc suc, perquè resta una gran quantitat de polpa engnaxada a la pell, com passa en moltes altres marques de taronges. Si Torres no canvia, hauré de recòrrer a marques de menys nom, i potser m'oferiran una bona qualitat.
Salutacions a tots els presents.